System gastronomiczny izzyRest POS+Magazyn

  • Producent: Merco

Cena netto:2500.00

Cena brutto:3075.00

Dostępność: duża ilość

Najważniejsze cechy:

  • praca w systemie Windows,
  • moduł kelnerski również z obsługą mobilną w systemie Android,
  • praca w sieci komputerowej,
  • możliwość instalacji na dowolnej ilości komputerów (bez względu na posiadaną licencję),
  • rozbudowany system uprawnień dla użytkowników,
  • dostęp do programu przez Internet,
  • integracja z portalami pyszne.pl, upmenu.com
  • integracja z terminalami płatniczymi polcard i sixpayments
  • szybka instalacja i konfiguracja systemu (instalacja systemu, wprowadzenie karty menu, cenniki,  sale i stoliki, użytkownicy, prawa dostępu itp nie powinna trwać więcej niż 1-2godziny),
  • łatwy mechanizm w pełni automatycznych kopii bezpieczeństwa (w przypadku awarii komputera - pozwalający na odzyskanie danych wraz z instalacją systemu w ciągu kilku minut),
  • mechanizam awaryjnych baz danych pozwalających na pracę w przypadku awarii sieci komputerowej,
  • system automatycznych aktualizacji do nowych wersji,
  • dostępne API do komunikacji ze stronami internetowymi,
  • kilkadziesiąt wbudowanych raportów i wydruków z możliwością ich edytowania, definiowania własnych zestawień, widoków itp.


POS:


  • dowolna ilość otwartych rachunków,
  • definiowany układ sali (stoliki, wiele sal),
  • łączenie/dzielenie rachunków,
  • grupowa obsługa rachunku,
  • rozbudowany system uprawnień użytkowników,
  • obsługa rachunków i roliczeń wewnętrznych,
  • obsługa dowolnej ilości drukarek bonowych i monitorów kuchennych,
  • zwrotna informacja dla kelnera z kuchni o realizacji zamówienia,
  • kontrola czasu realizacji zamówień,
  • definiowane wzory wszystkich wydruków,
  • zmiana kolejności bonowania,
  • atrybuty produktów (np. bardziej wysmażony, mniej wysmażony), w tym również atrybuty ilościowe,
  • obsługa zestawów alternatywnych (np. frytki lub ryż lub ziemniaki, cola lub fanta lub sprite), kompozycji produktów z wyborem z listy oraz kompozycji z wyborem z grup (np. pizza z wymiennymi składnikami, dzielona na części, itd.)
  • obsługa rezerwacji stolików (z możliwością wstępnej rezerwacji menu + możliwość automatycznego utworzenia rachunku kelnerskiego na podstawie rezerwacji)


pizza:

  • dowolnie definiowane składniki pizzy,
  • możliwość automatycznej zmiany ceny przy zamianie skladników,
  • podział pizzy na części,
  • wymiana składników dla osobnych części,


dostawy:

  • szybkie wyszukiwanie Klienta w/g dowolnego parametru (nr. telefonu, imię, adres itp)
  • podpowiedzi ostatniego zamówienia i ulubionych potraw Klienta,
  • definiowane strefy dostawy,
  • prezentacja adresu dostawy wraz z rejonem dostawy na mapach google,
  • definiowane kierunki sprzedaży (dowóz, odbiór osobisty, w lokalu),
  • przyporządkowanie zamówień do kierowców,
  • system rozliczania kierowców,



rabaty:

  • rabaty procentowe i kwotowe,
  • definiowane uprawnienia do udzielania rabatów,
  • karty rabatowe,
  • bony rabatowe (kwotowe),
  • definiowane przyciski "szybkich rabatów"


promocje:

  • promocje związane z produktem, grupą produktów lub ilością składników,
  • możiwość ograniczeń czasowych promocji,
  • łączenie promocji z kartami klienta,


systemy lojalnościowe:

  • zbieranie punktów za poszczególne produkty,
  • wymian apunktów na produkty,
  • karty przedpłacone,
  • karty abonamentowe,




sieć lokali:

  • centralna baza danych,
  • zarządzanie pozycjami menu, cennikami, promocjami w poszczególnych lokalach z centrali,
  • dostęp do baz danych poszczególnych lokali bezpośrednio z centrali,
  • synchronizacja bazy klientów,
  • obsługa wlasnych systemów lojalnościowych i rabatowych z centralnym zarządzaniem i automatyczną synchronizacją danych,
  • centralny magazyn,
  • system zamówień magazynowych pomiędzy lokalami i centralnym magazynem,
  • moduł produkcji w magazynie centralnym zsynchronizowany z zamwieniami z lokali,
  • raporty łączone (z poszczególnych lokali),


izzyRest mobile:

  • obsługa z dowolnego urządzenia z systemem android (smartfony, tablety),
  • możliwość pracy off-line (bez zasięgu sieci wifi),
  • synchronizacja rachunków urządzenie przenośne - POS (rachunki utworzone na urządzeniu przenośnym widoczne od razu na urządzeniu POS)
  • pełna obsługa rachunków, stolików,
  • łączenie/dzielenie rachunków,
  • obsługa zestawów i kompozycji (pizza)
  • współpraca z drukarkami bonowymi i monitorami kuchennymi,
  • współpraca z drukarkami fiskalnymi,


część biurowa:

  • łatwe i naturalne przeglądanie i edytowanie towarów, receptur i produktów (rezygnacja z kodów, operacje jedynie na nazwach - najbardziej naturalne z możliwych, zastosowanie technologii drag&drop np. przy przesuwaniu towarów pomiędzy poszczególnymi grupami),
  • rozbudowane definiowanie uprawnień użytkowników,
  • tworzenie receptur na zasadzie przeciągania myszą odpowiednich składników,
  • definiowanie receptur dla dowolnej ilości porcji (możliwość zmiany ilości porcji w trakcie tworzenia receptur),
  • obliczanie kosztu receptury na bieżąco w trakcie jej tworzenia w/g średniej ceny magazynowej składników lub w/g ostatnich cen przyjęcia na magazyn,
  • definiowalne wszystkie listy słownikowe,
  • dowolnie definiowalne przeliczniki jednostek miary,
  • szybki dostęp do raportów i wykresów (np. historia obrotu towarem, stan magazynowy na dowolny dzień wstecz, raport godzinowy sprzedaży)
  • dowolne wyszukiwanie, filtrowanie i grupowanie danych,
  • moduł kalkulacji kosztów (doskonałe narzędzie do planowania większych imprez z możliwością zapisania w zewnętrznym pliku danej kalkulacji, automatyczne przygotowanie listy zakupów, itp),
  • automatyczne raporty braków magazynowych na podstawie stanów minimalnych i poziomów ostrzegawczych,
  • bezpośredni pogląd rachunków kelnerskich (wraz z ich pełną historią)
  • dostęp do rozliczeń kelnerskich, analizy rozliczeń,
  • możliwość śledzenia dowolnych połączeń (np. towar->receptury w których występuje->rachunki na których został sprzedany->szczegóły rachunku->szczegóły operacji magazynowej itp.),
  • dowolnie definiowane raporty i wydruki, w tym wykresy,
  • współpraca z systemem hotelowym izzyHotel,
  • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,

 

magazyny:

  • rozliczanie magazynów on-line,
  • dowolna definiowana struktura magazynów,
  • definiowane rodzaje operacji magazynowych,
  • łatwe wprowadzanie dokumentów przyjęć PZ (z wykorzystaniem naturalnych przeliczników jednostek miary i zawartości opakowań), automatyczne przeliczanie jednostek,
  • obsługa dostawców,
  • inwentaryzacje na dowolny moment, również "wstecz" (z automatycznym przeliczaniem stanów magazynowych),
  • sprawdzanie historii stanu magazynowego na dowolny moment,
  • łatwa, intuicyjna kontrola braków magazynowych
  • tworzenie gotowych szablonów dla operacji magazynowch,
  • przeglądanie dokumentów magazynowych w dowolnym przekroju (łączenie, grupowanie, filtrowanie danych),
  • eksport danych do plików *.xls, *.pdf, *.html, *.txt,
  • inwentaryzacje + wydruki arkuszy spisów z natury,
  • dowolne wydruki i raporty łącznie z wykresami,
  • dostęp do pełnej funkcjonalności przez Internet,

Podaj nr telefonu